domingo, 10 de junio de 2012

Today I'm wearing



Hago hoy algo rapidito, y además es la primera entrada de ropa que hago!
Me voy ahora mismo en cuanto termine de arreglarme a una comida familiar, y como ya hace calorcito, he decido sacar los vestidos de verano. Este fue un regalo de mi padre de una tiendecita de Tarifa, creo que se llama Natural Chic.
Todavía no sé si ponermelo con unas cuñas o plana, supongo que plana, que tampoco es una cosa muy formal y con mi altura, cualquier tacón que me ponga parece exagerado jajaj
Espero que os guste, un besi :)

I'll  be writing quick today, I gotta go to a family luncheon.
So this is my first outfit post!! I got this dress from a little shopt in Tarifa from my dad, and still don't know whether to wear it with wedges or flats, I guess I'll go with flats since it's just a casual lunch, and I'm really tall, so whenever I wear heels I look huge.
Hope you like it xxx








Pin It

2 comentarios:

  1. love, love this look! <3

    http://therubberdoll.com/

    ResponderEliminar
  2. That chevron print is gorgeous!! I would totally rock some brown or cork wedges with that for a fun summer look! What a great find! Your newest follower for sure :)

    Britt
    The Secondhand Magpie
    thesecondhandmagpie.blogspot.com

    ResponderEliminar